Hello,

Sign up to join our community!

Welcome Back,

Please sign in to your account!

Forgot Password,

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.


Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Please briefly explain why you feel this answer should be reported.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

Open Ask Saint in App

Ask Saint Latest Questions

  1. اسلام میں عقیدہ (جسے عقیدہ یا ایمان بھی کہا جاتا ہے) سے مراد وہ بنیادی عقائد اور عقیدہ ہے جو مسلمانوں کے ایمان میں مرکزی حیثیت رکھتے ہیں اسلام میں عقیدہ کے بنیادی پہلوؤں میں شامل ہیں: اللہ (توحید) پر ایمان: مسلمان اللہ (خدا) کی وحدانیت اور اس کی مکمل انفرادیت پر یقین رکھتے ہیں۔ یہ تصور توحید کے نامRead more

    اسلام میں عقیدہ (جسے عقیدہ یا ایمان بھی کہا جاتا ہے) سے مراد وہ بنیادی عقائد اور عقیدہ ہے جو مسلمانوں کے ایمان میں مرکزی حیثیت رکھتے ہیں

    اسلام میں عقیدہ کے بنیادی پہلوؤں میں شامل ہیں:

    • اللہ (توحید) پر ایمان: مسلمان اللہ (خدا) کی وحدانیت اور اس کی مکمل انفرادیت پر یقین رکھتے ہیں۔ یہ تصور توحید کے نام سے جانا جاتا ہے اور اس میں یہ عقیدہ شامل ہے کہ اللہ ہی واحد معبود ہے، کائنات کا خالق ہے، اور تمام طاقت و اختیار کا حتمی سرچشمہ ہے۔
    • فرشتوں پر ایمان (ملائکہ): مسلمان فرشتوں کے وجود پر یقین رکھتے ہیں، ان دیکھی مخلوقات جو اللہ تعالیٰ نے اپنے احکام کی تعمیل کے لیے پیدا کی ہیں۔ ان فرشتوں میں فرشتہ جبرائیل (جبریل) اور دیگر شامل ہیں جو کائناتی ترتیب میں مختلف کردار ادا کرتے ہیں۔
    • الہامی کتابوں پر ایمان (کتاب): مسلمان ان آسمانی کتابوں پر یقین رکھتے ہیں جو اللہ کی طرف سے پوری تاریخ میں مختلف پیغمبروں پر نازل ہوئیں، بشمول قرآن، جسے حتمی اور مکمل وحی سمجھا جاتا ہے۔
    • انبیاء (انبیاء) پر ایمان: مسلمان ان رسولوں کی نبوت پر یقین رکھتے ہیں جنہیں اللہ نے انسانیت کی رہنمائی کے لیے منتخب کیا ہے۔ اس میں آدم، ابراہیم (ابراہیم)، موسیٰ (موسیٰ) اور عیسیٰ (عیسیٰ) جیسے معروف پیغمبر شامل ہیں۔ آخری نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم ہیں۔
    • قیامت کے دن پر ایمان (قیامت): مسلمان قیامت کے دن پر یقین رکھتے ہیں جب تمام افراد کو زندہ کیا جائے گا اور ان کے اعمال کا حساب لیا جائے گا۔ لوگوں کو ان کے اعمال اور ایمان کی بنیاد پر یا تو جنت (جنت) سے نوازا جائے گا یا جہنم (جہنم) میں سزا دی جائے گی۔
    • تقدیر پر یقین (قدر): مسلمان اللہ کے حکم اور تقدیر پر یقین رکھتے ہیں۔ یہ تصور اس عقیدے کو شامل کرتا ہے کہ کائنات میں جو کچھ بھی ہوتا ہے، بشمول انسانی اعمال، بالآخر اللہ کے اختیار میں ہے۔
    • آخرت پر یقین (آخرت): مسلمان موت کے بعد کی زندگی اور روح کی ابدی فطرت پر یقین رکھتے ہیں۔ اس دنیا میں انسان کے اعمال و اعمال کا نتیجہ آخرت میں ہے۔

    یہ بنیادی عقائد شہادت میں بیان کیے گئے ہیں، جو کہ ایمان کا اسلامی اعلان ہے: “لا الہ الا اللہ، محمد رسول اللہ،” یعنی “اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں، اور محمد اللہ کے رسول ہیں۔” یہ بیان اسلام میں عقیدہ کے جوہر کو سمیٹتا ہے اور عقیدے کے بنیادی عقائد سے وابستگی کے اعلان کے طور پر کام کرتا ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ اگرچہ یہ عقائد بنیادی ہیں، لیکن مختلف اسلامی روایات اور مکاتب فکر کے درمیان تشریحات اور تفصیلات میں فرق موجود ہے۔

    See less
error: Alert: Content selection is disabled!!